• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68796
+
-

چهارخطه کردن محور شهرکرد – لردگان  نیازمند اعتبار

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: محور شهرکرد- بروجن- لردگان نیازمند اعتبار برای چهارخطه شدن است.

به گزارش مهر، «محمد خالدی» اظهار کرد: امکانات و ساختمان و تجهیزات پزشکی قانونی استان کافی نیست و نیازمند اعتبار لازم است.
وی افزود: پروژه انتقال آب آتشگاه لردگان با بودجه بسیار اندک ۳۰۰ میلیون تومان انجام نخواهد شد و نیازمند اعتبارات ملی است.

خالدی بیان کرد: همچنین روستاهای فاقد مدرسه و دارای مدارس فرسوده هم نیازمند اعتبار ویژه هستند.
نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌های استان به‌ویژه شاهراه شهرکرد- بروجن- لردگان که در هر شبانه‌روز ۳۰ هزار تردد دارد و از ۲۰ سال پیش عملیات احداث آن آغاز شده، نیازمند اعتبار برای چهارخطه شدن است.

راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی بانوان در شهرکرد
در استان چهارمحال و بختیاری
عضو شورای شهر شهرکرد گفت: مرکز مهارت‌آموزی بانوان با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان و کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر شهرکرد فعالیت خود را آغاز کرد. به گزارش تسنیم، «طیبه شریفی» در آیین افتتاح مرکز مهارت‌آموزی در محل پارک بانوان با بیان این‌که بانوان در این مرکز به صورت رایگان مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینند، افزود: زنان بدسرپرست یا ‌سرپرست خانوار که توان شرکت در دوره‌های مختلف با هزینه‌های بالا را ندارند نیز می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و بعد از دریافت گواهی، کسب و کار خود را رونق دهند.

عضو شورای شهر شهرکرد با بیان این‌که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با ارتقای مهارت آموزی و سبک زندگی زمینه اشتغال پایدار برای زنان را فراهم می‌کند، بیان کرد: دستیابی به فرصت‌های شغلی جدید با توسعه مهارت‌آموزی در جامعه امکانات‌پذیر می‌شود. شریفی با بیان این‌که نداشتن مهارت در بین جوانان از عوامل اصلی بیکاری و آسیب‌های اجتماعی است، ادامه داد: هفته ملی مهارت فرصتی برای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه است که بانوان هم می‌توانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید